top of page
Image by Aleksandra Wantuch

מדיניות משלוחים

אנו ב-שי דיגיטל עושים את מירב המאמצים על מנת שההזמנה תגיע אליך במהירות וביעילות. זמן אספקת המשלוח הינו עד 7 ימי עסקים, והמוצר יישלח עד לבית הלקוח

.לתשומת ליבך: ייתכנו עיכובים שאינם בשליטתנו, עקב תלות בחברות שילוח חיצוניות

מדיניות החזרת מוצרים

המוצר יוחזר חדש, ועד 14 יום מתאריך הקניה ובאריזתו המקורית וזאת בצירוף חשבונית הקניה.

החזר כספי יינתן רק באם עלה מחיר המוצר מעל 50 ₪.

 

ההחזר לא יהיה מלא והלקוח ישא בדמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ (הנמוך מבניהם).

באם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום החזר כספי –לא יחויב בדמי ביטול.

 

כנגד החזרת מוצר שעלותו פחות מ50 ₪ -יינתן שובר זיכוי בלבד.


בהחזרת מוצר אלקטרוניקה - באישור החברה בלבד - מכל סיבה שהיא, שאריזתו נפתחה –ייגבו 10% דמי ביטול וזאת עד לסכום של 100 ₪.

 

בהחזרת מוצר שנרכש באמצעות כרטיס אשראי- תגבה עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה וזאת עד לגובה 2.5% מסכום המוצר בזמן הרכישה.

 

אופן החזרת התמורה
אופן החזרת התמורה ללקוח תהיה בהתאם לאמצעי התשלום ברכישת המוצר ובניכוי דמי הביטול.

 

החזרת התמורה ובניכוי דמי הביטול, תעשה בסמוך למועד ביטול העסקה ובכפוף להחזרת המוצר, כאמור לעיל, ולא יאוחר משבעה ימי עסקים.

 

באם נעשה התשלום במזומן או בשיק, השבת התמורה ובניכוי דמי הביטול, תעשה במזומן או בשיק תוך חמישה ימי עסקים ממועד ביטול העסקה. בשיק-תוחזר התמורה ובניכוי דמי ביטול, רק לאחר שנפרע השיק במלואו.

 

היה ובוצע התשלום בכרטיס אשראי-יבוטל החיוב ע"י החברה וזאת ע"י הודעת החברה לחברת כרטיס האשראי של הלקוח על ביטול העסקה ובניכוי דמי הביטול.

 

 

מדיניות החלפת מוצרים

מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה וזאת רק כאשר המוצר יוחזר כחדש ובאריזתו המקורית ובתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש ובצירוף אישור החלפה ו/או חשבונית הקנייה.


 

מדיניות תיקונים ואחריות על מוצרים

אחריות על מוצרים, תכונותיהם ואיכותם הינם באחריות היצרן בלבד ואינם באחריות החברה.

 

החברה מעניקה אחריות יצרן לתיקונים ותקלות הנובעות מפגמי יצור בלבד. אחריות זו ניתנת בחינם למוצרים חדשים בלבד בצורה אוטומטית ולמשך שנה מיום הרכישה ובהצגת חשבונית הקנייה.

 

מוצר הנלקח לתיקון ,יוחזר ללקוח תוך פרק זמן שלא יעלה על 21 ימי עבודה מיום מסירת המוצר לתיקון.

 

החברה אינה אחראית לטיב התיקון והשירות המסופק ע"י היצרן/יבואן ו/או המשווק.

 

מחשבים ניידים הינם באחריות היצרן בלבד ובמעבדות המורשות שלו בישראל או עד בית הלקוח.

 

 

אמצעי תשלום

אין כפל מבצעים והנחות. התשלום יעשה באמצעות מזומן או כרטיס אשראי ובשיקים לפי שיקול דעת החברה.

 

זיכוי

זיכוי יהיה תקף ל 6 חודשים מיום הנפקתו בלבד. זיכוי שהונפק עקב החזרת מוצר לא יוכל להשתתף במבצעים והנחות. לא יהיה ניתן להנפיק זיכוי מחדש.

 

 

שמירת זכויות

החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החזרת ו/או החלפת המוצרים בכל עת.

מדיניות מעבדה

שעת טכנאי במעבדה: 180 ₪ כולל מע"מ​

  1. ברכישת מחשב בחנות או באתר, הבדיקה בתקופת האחריות למקרה שאינו באחריות כגון; שבר, רטיבות, וכד', תהיה כרוכה בתשלום לפי שעת טכנאי במעבדה, אלא אם סוכם אחרת עם הלקוח.

  2. בכל מקרה של תקלה, על הלקוח להביא את המחשב למעבדה לאבחון התקלה, לא תינתן אחריות ושירות בשליטה מרחוק או בהגעה לבית הלקוח.

  3. אין אחריות בשום צורה ו\או אופן לתוכנה ו\או לתקלות תוכנה בין אם רכש הלקוח תוכנה בחברה, או בין אם רכש את התוכנה בדרך אחרת. השימוש בתוכנה הנו של הלקוח והיא באחריות הלקוח בלבד. כל נזק או תקלת תוכנה הנם כתוצאה משימוש של הלקוח – והנם באחריות הלקוח בלבד. באם הדבר מצריך שירות תיקונים עבור תקלות תוכנה – השירות בעלות מלאה של שעות טכנאי מחשבים, במעבדות החברה.

  4. היה ולקוח הזמין שירות טכנאי מחשבים במעבדות החברה עבור טיפול בתקלות תוכנה והתקלה טופלה לשביעות רצונו - מרגע מסירת המחשב ללקוח ממעבדות החברה אין אחריות לתקלות תוכנה מכל סוג שהם. באם התקלה חוזרת הלקוח יחויב שוב עבור שעות עבודה של טכנאי מחשבים, במעבדות החברה.

  5. הלקוח רשאי ועומדת לזכותו האפשרות לשכור שירותי תוכנה מכל אדם ו\או חברה אחרת. היה ומדובר במחשב שנרכש בחברתנו והמחשב באחריות, חל איסור מוחלט לפתוח את המחשב שלא במעבדות החברה או שלא ע”י אדם המוסמך לעשות זאת מטעם החברה, היה ונפתח המחשב שלא בתנאים המובאים כאן - האחריות תופסק באופן מידי.

  6. החברה לא תהא אחראית על החומר או המידע האגור במערכת ו/או על אבדנו מכל סיבה שהיא, וכן לא תישא בכל אחריות שהיא על נזקים ו/או הפסדים שיגרמו ללקוח בגין נזק למידע או אבדנו. על הלקוח לגבות את המידע מכל סוג שהוא האגור במערכת לפני שהוא מכניס לבדיקה או תיקון במעבדה.

  7. היה והלקוח מבקש מהמעבדה לבצע זאת, השירות בתשלום ותינתן הצעת מחיר עבור שירות זה. כל בעיה ו\או תקלה אשר תתעורר במהלך תהליך זה איננה באחריות המעבדה. כלומר: אנו עושים את המיטב עבור החומר שבמערכת, אך אין אחריות במידה וקורה נזק נדיר מכל סוג שהוא אם כתוצאה מהמערכת עצמה, אם כתוצאה מטעות אנוש.

  8. היה והלקוח עדכן על תופעה ו\או תקלה מסוימת במחשב או במוצר ששלח לבדיקה במעבדות החברה, ובמעבדות החברה נמצא כי התקלה איננה אותה התקלה ו\או תופעה עליה דיבר הלקוח, בין אם התקלה חמורה יותר או חמורה פחות משחשב, תוצאות בדיקת המעבדה הן אלו הקובעות את תקלות המחשב והדרך הנכונה ביותר לתקנן.

  9. בדיקת מחשב, פעמים שדורשת את פתיחת המחשב, פירוק והרכבת חלקים ממנו על מנת למקסם את הדיוק בתוצאות הבדיקה. החברה לא תהא אחראית על אבדן אחריות עבור מוצרים שלא נקנו בחברה כתוצאה מפתיחתם. טרם שילוח מחשב ו\או כל רכיב אחר לבדיקה במעבדות החברה הלקוח מאשר בהזמנה כי המחשב יפתח לצורך כך. יש ללקוח לברר בעצמו אם עדיין יש אחריות על אי אלו חלקים מהמערכת שהוא מכניס למעבדה.

  10. היה ורכיב חומרה תקול הנמצא בתקופת האחריות גרם לאבדן מידע מכל סוג שהוא ו\או מערכת הפעלה ו\או כל תקלת תוכנה אחרת, רכיב החומרה אשר שולם, ויש לו אחריות – ייבדק ויוחלף ללא עלות במסגרת האחריות. תיקון מערכת ההפעלה ו\או שחזור מידע ו\או פעולות שאינן קשורות למתן אחריות על רכיבי חומרה, יחויבו לפי שעת טכנאי.

  11. החברה מתחייבת לספק אחריות מלאה עבור רכיבים (לא תוכנה) שנקנו בחברה. כל רכיבי החומרה הנמכרים במעבדה הנם חדשים ובאחריות היבואנים השונים הרשמיים בישראל.

  12. באם יתגלו נזקים פיזיים (קורוזיה , שבר , שריפה , מים , כוח עליון וכו’) ברכיבי חומרה הנמצאים באחריות, האחריות אינה תקפה על כל המוצר. לדוגמא, מחשב נייד שהמסך נופץ יאבד אחריות על כל שאר רכיבי המחשב.

  13. חשוב לציין כי כל המחשבים הניידים הנם באחריות היבואנים הרשמיים בישראל, כל מחשב לפי סוגו, תוקף האחריות, וסוג האחריות, ואינם באחריות שי דיגיטל.

  14. החברה דוגלת במסחר הוגן וכל המובא כאן יוסבר ללקוח במעמד המכירה, ואף נמצא מוצג במעבדה. בכל מחלוקת ו/או אי הבנה, הרי שאלו הם התנאים ומדיניות האחריות של החברה.

  15. בין אם הרוכש הנו אדם פרטי ו\או עוסק ו\או חברה ו\או תאגיד , האחריות הנה אותה אחריות אלא אם כן ישנו חוזה בין הצדדים שסוכם אחרת בהתאם לתקשורת בין הצדדים.

 

בברכה,

​​

שי דיגיטל

bottom of page